Aangekomen in Auckland!

6 oktober 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Na een reis van twee en een halve dag ben ik dan eindelijk aangekomen op mijn eerste locatie, mijn hostel in Auckland. Hier zal ik mijn eerste 7 nachten doorbrengen.

Mijn reis begon met een warm afscheid op schiphol. Vanaf nu ben ik dan echt alleen. Ik voel me gelijk erg vrij, ik kan doen waar ik zin in heb. Het duurde niet lang en ik zat al in mijn eerste vlucht naar Londen Heathrow. Helaas ging dat wat anders dan verwacht, ik was erg verkouden toen ik ging vliegen. Daardoor kon de lucht in mijn hoofd geen kant op wat resulteerde in gigantische hoofdpijn.. Nog nooit heb ik zulke hoofdpijn gehad. Daardoor had ik er voor gekozen om toch maar op het vliegveld te blijven. Dit was wel even uitzitten maar na 11 uur wachten vertrok ik naar Kuala Lumpur, Maleisië.

Dat was wel een erg fijne vlucht. Er werd goed voor me gezorgd, ik had zat beenruimte en gezellige medereizigers. Na 12.5 uur vliegen en 6 uur tijdverschil was ik wel wat verward, ik was net wakker en had mijn ontbijtje op terwijl het al bijna tijd werd voor avondeten. Er zat wel al een enorm verschil in cultuur tussen Maleisië en Engeland of Nederland (het vliegveld in ieder geval wel ;) ).

6 uur later kon ik beginnen aan mijn laatste vlucht naar Auckland! De stoel naast me was vrij dus ik had opnieuw enorm veel ruimte, en dus lekker geslapen. Wel vervelend was dat een “iets wat grote” man zich uitgenodigd voelde om naast mij te komen slapen. Sinds dat moment heb ik 4 uur lang niet kunnen slapen haha.

Aangekomen in Nieuw Zeeland, wat een prachtig land! Gedoucht en al zit ik in de lobby van het hostel, ik ga maar eens opzoek naar wat eten, ik heb gehoord dat Domino’s pizza’s verkoopt voor 5 NZD, omgerekend zo’n €3.20!

Tot mijn volgende update ;)

1. P. Goverse:
    7 oktober 2018
    Wat goed om je zo te kunnen volgen en veel plezier en ontspanning om je mooie avontuur
  2. Tanneke:
    7 oktober 2018
    Wat een lange reis om aan de andere kant vd wereld te komen.
    Dat je maar mooie avonturen mag beleven daar!
    Xx