Naam:
Foto’s:
125
Video’s:

Over mij

Met mijn net 19 jaar levenservaring ga ik beginnen aan mijn reis door Nieuw Zeeland.
Ik heb een jaar technische bedrijfskunde gevolgd maar heb besloten om daar niet mee door te gaan maar een tussenjaar te gaan nemen om te reizen. Dit was een lastige keuze, helemaal omdat ik pas in de laatste periode besloot om er mee te stoppen.

Verder ben ik een extrovert persoon, licht perfectionistisch, erg sociaal en sta altijd open voor nieuwe ervaringen.
Ik hoop tijdens mijn reis naast geweldige ervaringen ook een beetje te kunnen werken aan mezelf. Zo hoop ik dat ik terug kom als een sterkere ik (geen sportschool :p).

Over mijn reis

Ik heb altijd al vol bewondering geluisterd naar andermans verhalen over hun geweldige wereldreizen. Totdat ik mezelf begon af te vragen waarom ik het zelf niet gewoon ging doen.Zo heb ik besloten om een jaar te gaan reizen!

Mijn plan is om in Nieuw Zeeland te beginnen in Auckland en daar eerst +/- 2 maanden te blijven en werken. Vervolgens wil ik van noord naar zuid Nieuw Zeeland. Hoe ik dit precies wil gaan doen laat ik nog open. Dat heeft te maken met dat ik tijdens mijn reis tegen alles wat mij leuk lijkt ja wil kunnen zeggen. Zo heb ik een grote lijn hoe ik wil reizen maar geen specifieke details.

Wanneer ik zuid Nieuw Zeeland gezien heb wil ik via Australië, Indonesië en Maleisië naar Thailand.
Thailand zal mijn eindbestemming zijn waar ik vanuit terug vlieg naar het prachtige Nederland.

Bezochte landen

Ik heb 14 landen (6%) bezocht:

Australië, België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Maleisië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Spanje, Turkije, Verenigd Koninkrijk.